poniedziałek, 21 listopada 2016

MOJE PIERWSZE Q&A!

Hej!

Ostatnio poprosiłam Was byście zadawali mi pytania i jak zawsze mogłam na Was liczyć! 
Dostałam bardzo dużo fajnych pytań, na które dziś odpowiem.
Przepraszam, że na wszystkie nie odpowiem ale ten post byłby za długi postaram się zrobić drugie Q&A.
No to zaczynam! 

1.Co skłoniło Cię do założenia bloga? 

Od zawsze chciałam mieć bloga. Kiedyś go miałam ale nie za bardzo potrafiłam się zmobilizować by pisać często posty aż w końcu go usunęłam. I to chyba był mój błąd ponieważ muszę zaczynać od początku, a co z tym idzie? 
To, że większość osób może pomyśleć, że założyłam go specjalnie po to by mieć darmowe ciuszki, kosmetyki itp. A tak naprawdę nie zależy mi na tym chciałabym by moi czytelnicy z chęcią wpadali na mojego bloga. 

2.Co najbardziej denerwuje Cię w blogerach?

Denerwuję mnie to, że niektóre osoby nie robią tego dla przyjemności jakiegoś hobby tylko dla tego by być sławnym. Wymuszają na sobie posty, które w ogóle nie są ciekawe.
Czekają tylko na współpracę aby dostać coś nowego i napisać kolejnego bezsensownego posta. 
Owszem każdy ma ambicję ale moim zdaniem jeśli już coś się zaczyna trzeba się w to angażować.
  
3.Co myślisz o współpracach? 

Nie jestem przeciwniczką tego ależ odwrotnie to bardzo fajne ale jeśli ktoś tego nie nadużywa ponieważ to staję się nudne coraz częściej widzę posty, które są ciągle o tym samym. 
Współpraca moim zdaniem to jest dodatek na blogu, który warto doceniać i oprócz postów, które są związane z tym warto też pisać o czymś ciekawym by zainteresować czytelnika.
Bo moim zdaniem pisanie o tym samym jest nudne i nikt nie chcę tego czytać. 

4.Jakie blogi najbardziej lubisz? 

Jestem taką osobą, która lubi różnorodność i nie mam czegoś takiego jak jedne wybrany "gatunek" bloga. Jeśli ktoś ciekawie piszę to naprawdę mogę się wciągnąć i czytać parę godzin jednego bloga. 
Ale najbardziej interesują mnie blogi, które opierają się o hobby blogera ponieważ ludzie wtedy piszą z sercem z wielką przyjemnością ponieważ piszą o czymś co lubią i doceniają. 
Te blogi zazwyczaj są ciekawe. 

5.Jakie masz plany na przyszłość? 

To baaaardzo trudne pytanie na pewno chcę zdać kwalifikację zawodowe i maturę. 
Potem zrobić certyfikat z języka angielskiego ponieważ to naprawdę przyda mi się w życiu.
Studia też bym chciała chociaż nie wiem jak to będzie. 
Chciałabym zostać weterynarzem chociaż wiem, że to raczej mi się nie uda. 
Raczej wyjadę z Polski nie widzą tu jakość mojej przyszłości.

6.Jesteś szczęśliwa w miłości? 

Tak nie wiecie nawet jak bardzo mam naprawdę cudownego chłopaka nie wyobrażam sobie życia bez niego ponieważ czuje się przy nim sobą. Wiem, że kocha mnie za to jaka jestem.
Zawszę mogę na niego liczyć. Mam w nim przyjaciela ale najważniejsze to osobą na której mogę polegać na dobre i na złe. 

7.Jakie jest Twoje największe marzenie?

Tak szczerze to nie mam marzenia nie wiem w sumie dlaczego.
Nigdy jakoś nie miałam marzeń to raczej są cele do których dążę i staram się jak najbardziej rozwijać  w kierunku postawionego celu.
Jestem szczęśliwa, zdrowa, kochana nic mi więcej nie potrzeba.

8.Z jakiej decyzji w swoim życiu jesteś szczęśliwa? 

Jestem szczęśliwa, że zakończyłam pewne znajomości, które mnie niszczyły.
Teraz wiem, że chcieli oni tylko mojego zła i mam nauczkę by nie wierzyć każdemu ponieważ oni wykorzystują to wszystko przeciwko nam.
Wole policzyć na palcach osoby dla mnie bliskie niż mieć wiele fałszywych przyjaciół. 
Dzięki temu, że zakończyłam z niektórymi znajomość pomogło mi to w rozwoju ponieważ przez te osoby stałam w miejscu.

Myślę, że tą odpowiedzią skończę tego posta.
Jeszcze raz dziękuję Wam za te pytania!
Lubicie Q&A ?
Piszcie w komentarzach jestem ciekawa! 

















40 komentarzy:

  1. Nie rozumiem osób, które zakładają blogi tylko po to, żeby zdobyć współprace... Kokosów się na tym nie zarabia, a pisanie czegoś wbrew własnej woli jest bez sensu. Nie mam nic przeciwko nawiązywaniu współprac, o ile poruszane tematy mają jakikolwiek związek z blogiem i przynoszą obopólne korzyści, tzn. czytelnicy mogą poznać ciekawe produkty i portale, oraz dowiedzieć się czego lepiej unikać ;)
    Skoro nie masz marzeń to życzę Ci powodzenia w realizowaniu swoich celów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne Q&A, zawsze można się czegoś dowiedzieć o osobie której bloga czytamy:) Pozdrawiam!
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję również tak uważam i chętnie je czytam! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Strasznie się z Tobą zgadzam w tym pytaniu ' co Cie denerwuje w innych bloggerach'

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Q&A można dowiedzieć się czegoś nowego o osobach piszących posty :) Jest to ciekawa z form wyrażania siebie :)

    https://fashionableeguys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię czytać Q&A. Twoje odpowiedzi były kreatywne, podobają mi się :) Fajne pytanka dostałaś! Dodałabym trochę więcej zdjęć :)

    / Zapraszam na mój blog / - Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję! Wiem! Chciałam by post był czytelny :)

      Usuń
  6. super odpowiedzi, też jestem szczęśliwa ze skończyłam niektóre znajomości bo patrząc teraz(kilka lat później) na pewno źle by to się dla mnie skończyło

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny post :) niestety u mnie ostatnio współprace wyparły posty "ode mnie"...zastanawiam się nad zrezygnowaniem z którejś

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię tego typu posty, dzięki nim można się co nieco dowiedzieć o blogerach ;3


    http://justemsi.blogspot.com/ odpowiadam na każdą obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna taka odmiana ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja?

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobne spojrzenia na współprace. Jeśli 90% postów to współprace bez głębszej treści, to warto się zastanowić nad tym, czy to ma sens. Nie obserwuję takich blogów, czasami zostawiam komentarz, ale najczęściej nic z nimi nie robię, po prostu zamykam kartę w przeglądarce.
    Ja chciałabym zostać w kraju, ale na pewno podróżowałabym też po innych państwach ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że skończyłaś ze znajomościami przez które stałaś w miejscu. Jest to bardzo ważne, ale często też i trudne

    A u nas na blogu konkurs! Do wygrania bon o wartości $100 na zakupy! :)
    immhfashionblog(klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem dobrze mi to zrobiło :)
      Na pewno wpadnę :)

      Usuń
  12. Super Q&A! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię posty w stylu Q&A ;)
    Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice!
    Follow you. Follow me back?

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo osób zakłada teraz blogi tylko dla współprac ;/
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne odpowiedzi, ja tez lubię różnorodność i każda tematyka na blogu może mnie zainteresować :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to super, że Ci się podoba na pewno wpadnę :)

      Usuń
  17. Czytam różne blogi i wszystko mnie może zaciekawić, jeśli tylko ktoś piszę ciekawie :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Q&A ! Twoje jest ciekawe i chętnie je przeczytałam! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    www.emigrantkatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. masz przegenialny nagłówek♥
    oj tak, pewne znajomości trzeba usunąć ze swojego życia, bo tylko nas niszczą...
    fajne q&a można Cię lepiej poznać ;)
    pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Q&A są całkiem fajne, bo (według mnie) tworzy się wtedy trochę "więź" pomiędzy autorem, a czytelnikami. Można się dowiedzieć nieco o Tobie i nawet trochę o Twoim blogu.
    Pozdrawiam ;) Mój blog: Recenzje Filmów. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  21. O tak, nie ma co trwać w toksycznych znajomościach, które tylko ciągną nas w dół ;)
    Śliczny blog, obserwuję!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń