piątek, 2 grudnia 2016

Przemyślenia.

Hej!

Ostatnio zaniedbałam bloga i jestem z tego powodu bardzo zła.
Wybaczcie mi to ale obowiązki jednak wygrały i przez parę dni nie było żadnego posta.
Wcześniej umiałam to wszystko ogarniać aby na wszystko mieć czas ale ostatnio może przez wcześniejszą pogodę czekałam tylko by położyć się do łóżka, spędzałam tam swoje całe dnie.
Ale opamiętałam się ponieważ blog jest dla mnie ważny i nie chcę go zaniedbywać. 
Przygotowałam dla Was zdjęcia z sesji mi się bardzo podobają.
Sami oceńcie! 











A co tam u Was? Jak spędzacie swój czas?
Podobają się Wam zdjęcia? 
Piszcie w komentarzach! :* 




3 komentarze:

  1. No wiesz, każdy ma czasem chwile słabości :) Pisz kiedy masz pomysł i chęci :) Sesja również bardzo mi się podoba, zdjęcia są śliczne i klimatyczne. Czekam na kolejne posty :) Zamierzasz dodać coś świątecznego?

    Pozdrawiam! ^ Mój blog ^

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też ostatnio bardzo dużo obowiązków niestety ;/ Świetne zdjęcia :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja super taka zwykła codzienna troszkę nie podpasowała mi sceneria na ulicy przy domach ale i tak super pozdrawiam cieplutko <3
    http://suchypionb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń