piątek, 4 listopada 2016

Pewność siebie.

Cześć! 

Czy tylko ja czasami czuje się źle we własnej skórze? 
Myślę, że nie... Każdy z nas na pewno chciałby coś w sobie zmienić. 
Czy to zmiana duża czy mała ale wtedy o jakiś procent czujemy się "lepsi". 
Kiedyś nie przejmowałam się o swój wygląd o to co założyć by nikt nie patrzył się na mnie dziwnie,
miałam każdego gdzieś, gdy mówił o mnie coś złego, lecz w pewnym momencie zaczęło mnie to denerwować.

W dzieciństwie nie byłam najpiękniejsza ponieważ miałam skłonności do tycia, niektórzy to wykorzystywali i robili sobie ze mnie "beke".
Nie tylko ja pewnie tak miałam!
Nie chcę się żalić, lecz na moich błędach chcę wam pokazać, że nie warto się przejmować osobami, które nic o nas nie widzą i tylko przez nie cierpimy. 
Tak szczerze w sumie dzięki nim zmieniłam się i czuję się dziś o wiele lepiej!
Zaczęłam o siebie dbać, zwracać uwagę na ubiór i wygląd.
Wydaję mi się, że też trzeba do tego dojrzeć bo im jesteśmy starsi tym bardziej
chcemy wyglądać jak najlepiej.
Dzięki mojemu chłopakowi czuję się też lepiej bo wiem, że mu podobam się zawsze
w każdej odsłonie, dzięki mu nabrałam też pewności sobie.

Czy są jakieś sposoby by czuć się lepiej?
No pewnie, że są!

1.Jak już mówiłam nie przejmuj się czyimś głupim gadaniem jeśli czujesz
się w swoim ciele dobrze to nie zwracaj na to uwagi
może zazdroszczą Ci czegoś? :)



2.Jeśli źle czujesz się w tym w co się ubierasz może pomyśl nad zmianą stylu.
Nie chodzi tu o to by wydawać fortuny na ciuchach, można znaleźć naprawę fajne, oryginalne ciuszki za małe pieniądze w ciucholandzie.
Jeśli chodzi o mnie nie mam tam jakiegoś stylu, po prostu kupuję to co mi się podoba :)




3.Może czas na to by podkreślić to co nam dała Bozia czyli lekko i umiejętnie
zacząć się malować :)



4.Jeśli jesteś okrąglejszą osobą może spróbuj jeść zdrowiej, umiejętnie zastępuj
niektóre produkty :)
Siłowania lub jakieś lekkie ćwiczenia
też pomogą Ci zrzucić niepotrzebną tkankę tłuszczową.
(Nie głódź się ponieważ nic Ci to nie pomoże)



5.Najważniejsze to uśmiechnij się i bądź sobą!
Jeśli pomniesz ten krok możesz dalej czuć się sama ze sobą źle.
Pamiętajmy to, że każdy jest wyjątkowy i to jego sprawa co robi i jak wygląda.
Otaczajmy się ludźmi, którzy docenią nas za to jacy jesteśmy.


A wy macie jakieś sposoby by poczuć się lepiej sama ze sobą?
Piszcie w komentarzach co chcielibyście zobaczyć na moim blogu! :)


VViktooria 

52 komentarze:

  1. Bardzo pozytywny wpis :) Ja też uważam, że zamiast narzekać powinno się wziąć sprawy w swoje ręce i zacząć działać :)
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dokładnie też tak uważam :)
      Z miłą chęcią :*

      Usuń
  2. Wiadomo, że jest we mnie wiele rzeczy, które mi nie odpowiadają, ale nauczyłam się akceptować samą siebie. Na pewno blog mi w tym bardzo pomógł i dzięki temu, że udzielam się w internecie moja pewność siebie ciągle rośnie ;))

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze jest właśnie akceptować swoje wady bo każdy je ma :)

      Usuń
  3. Ja czuję się dobrze kiedy moje włosy układają się tak, jak bym chciała. Natomiast nie mam problemu ze zbyt dużą wagą. Mój codzienny makijaż składa się z korektora i podkładu, a czasem jeszcze tuszu. Myślę, że jak na razie nie potrzebuję robienia sobie cieni, malowania brwi i ust. Wolę wyglądać naturalniej :) Co do postów jakie chciałabym zobaczyć - to fanie byłoby zobaczyć u Ciebie jakieś DIY/organizacja twojej szafy/toaletki twój codzienny lub nie codzienny makijaż ! :)

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pomysły na pewno coś z nich zrealizuje <3
      A co do włosów też czuje się dobrze gdy moje włosy są pięknie ułożone :)

      Usuń
  4. Ślicznie zdjęcia 👍 serdecznie polecam http://anggeleses.blogspot.com aktualnie nie dodaje postów ale za 2 tygodnie ma dodać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wszystko w sobie da się zmienić, ale klucz do szczęścia to akceptacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, motywacyjny post. U mnie z uśmiechem to trochę ciężej bo mam krzywe zęby, alezwykle nie skupiam się na tym.
    Mój blog- KLIK! Odwiedzam każdy blog zostawiony u mnie w komentarzu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja też mam krzywe zęby :D
      Wpadnę :*

      Usuń
    2. Haha ja też mam krzywe zęby :D
      Wpadnę :*

      Usuń
  7. Świetny post! Bardzo motywuje :)
    Ja również zawsze kupuję to co mi się podoba, nie patrzę na modę :)

    Obserwuję!
    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie motywujesz! :)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż ma tę magiczną moc, że potrafi wysoko podnieść samoocenę ;) Wiem to po sobie.
    Najważniejsze to pamiętać, że drugiej takiej osoby jak Ty nie ma, więc na swój sposób jesteś wyjątkowa/y i idealna/y ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post :D Naprawdę bardzo mnie zainteresował :D
    Też niestety brak mi pewności siebie :/ Ale jakoś trzeba to pokonać :)
    Rady na pewno się przydadzą :D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejuuu dziękuję to mnie bardzo motywuje <3
      Ja również :*

      Usuń
  12. Gdyby to było takie łatwe, ale z jednym się zgodzę. Czasami ludzie czyniąc zło sieją dobro. Poprzez kompleksy zaczęłaś o siebie dbać, to dobrze.
    Pozdrawiam i obserwuję. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc ja robię sobie jakieś domowe SPA i jest okej ;D
    Nie przejmuję sie jakoś bardzo ;)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze by pokochać samą siebie, przecież każda z nas ma w sobie piękno. :)
    Gadanie innych? Fakt jest to trochę denerwujące, ale co mogą o nas wiedzieć osoby "trzecie"? Nic, skoro mogą jedynie bezczelnie ocenić nas po przysłowiowej okładce.

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post na moim "Amatorskim" blogu
    -> amator-ka.blogspot.com
    Pozdrawiam - Amatorka

    OdpowiedzUsuń
  15. Początek Twojego wpisu czytałam, jakby był o mnie. Jako dziecko byłam brzydkim pulpetem, który cały czas mówił coś głupiego - prowokując innych do ciśnięcia za mnie jeszcze większej beki. Zabiło mnie to wewnętrznie na kilka lat, ale takie wydarzenia procentują w przyszłości - teraz wszelka krytyka dotycząca mojego wyglądu czy sylwetki po mnie spływa. A chłopak to najlepsza motywacja, by zacząć patrzeć na siebie przychylniejszym okiem - a dzięki swojemu wyleczyłam się z resztek kompleksów.

    FLAMENTINE

    OdpowiedzUsuń
  16. masz piękne oczy! ja za młodu nie lubiłam siebie i wpadłam w anoreksję. obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny i motywujący do zmian post ;) W przeszłości byłam bardzo zakompleksiona , ale teraz mówię sobie , że zawsze mogło by mnie spotkać coś gorszego , jakaś choroba lub coś i powinnam się cieszyć z tego co mam.

    Pozdrawiam :)
    http://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mądrze wygląd nie jest najważniejszy inni np. mieli wypadek przez co jeżdżą na wózku, musimy doceniać wszystko co mamy!
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  18. oj nie ty jedyna masz czasem te lepsze, jak i te gorsze dni ;) ja np w sumie nie znoszę swojego wzrostu- chciałabym być wyższa, a nie mieć ledwo co 160cm..
    co powiesz na wspolna obs? ja juz i to z ogromna checia
    buziaczki

    http://www.justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem niska ale w sumie jest to atut małe jest piękne :)
      Jasne ;)

      Usuń
  19. Fajne inspiracje :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziś wiele osób ma problem z pewnością siebie. Zamiast iść do przodu skupiają się na własnych słabościach i przejmują się głupotami. Mam nadzieję że te rady które umieściłaś w poście się komuś przydadzą.

    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze napisałeś nie można się rozczulać trzeba działać!

      Usuń
  21. Dobrze napisane! Nigdy nie jest za późno na jakiekolwiek zmiany a może najlepiej zaakceptować samą siebie i nie przejmować się innymi? ;)
    Pozdrawiam! ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. Mądry i przydatny post! ja czuję się lepiej kiedy usłysze jakiś komplement np. od przyjaciół (:

    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Każda kobieta chyba lubi komplementy :D

      Usuń
  23. też mam czasem napady, że nie lubię samej siebie ;p

    OdpowiedzUsuń