poniedziałek, 7 listopada 2016

JESIENNA SESJA!


Hej!

W niedziele poprosiłam chłopaka by zrobił mi zdjęcia.
Moim zdaniu wyszły super i dziękuję mu, że pomaga mi  
Przepraszam, że nie pozowałam jakoś profesjonalnie, lecz to moja druga sesja i nie wiem dokładnie jeszcze co i jak!
Ale postaram się by kolejne były lepsze. Ogólnie zdjęcia są także bez obróbki ponieważ nie miałam na nią czasu.
Szkoła jest tak uciążliwa, że po pierwszym dniu już mam dość. A więc w tym poście nie będę się rozpisywała i kończę te moje wypociny.










Chciałabym Was poprosić o to byście w komentarzach zadawali mi pytania ponieważ chciałabym zrobić Q&A!
Dziękuję Wam, że czytacie mojego bloga, komentujecie i obserwujecie naprawdę to mnie motywuje do dalszej pracy.

45 komentarzy:

  1. Z jakiej decyzji w swoim życiu jesteś szczęśliwa?

    pytałaś o wspólną obserwacje, ja już obserwuje (:
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę nie na temat, ale super są te oczy w nagłówku! Kojarzą mi się z tymi z paletek Kylie Jenner. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejuu dziękuję mi one się też od razu spodobały :)
      Również pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Super zegarek!! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są cudowne. Życzę powodzenia w kolejnych szkolnych dnia. Na pewno te pierwsze są najtrudniejsze, bo trudno znowu się tak przestawić:) ja tam chodzę do 2 gimnazjum więc chodzę już od ponad 2 mies. Fajne zdjęcia zrobił twój chłopak:) życzę ci żeby zdjęcia były co raz to lepsze :)

    typoweblog.blogspot.com - odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci naprawdę ja chodzę do 2 technikum i mam straszny nawał pracy ;/
      Też mi się bardzo podobają :)
      Na pewno wpadnę :)

      Usuń
  5. Cudowna sesja naprawdę piękne zdjęcia :)
    moje pytania do Q&A
    1. Co skłoniło cię do założenia bloga?
    2. Jakie blogi najbardziej lubisz? (chodzi o gatunek)
    3. Co najbardziej denerwuje cię w blogerach?
    4. Czego nie lubisz w blogach?
    5. Co myślisz o współpracach?
    6. Co myślisz o obs/obs?
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Bardzo fajne na pewno odpowiem :)
      Również pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Jeszcze kilka sesji i dojdziesz do wprawy, jeśli oczywiście masz zapał do tego to samo wyjdzie! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. jesteś szczęśliwa w miłości?
    2. jakie masz plany na przyszłość?
    3. największe marzenie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia!
    Co Cię inspiruje w tworzeniu bloga? ;)
    Zapraszam!
    https://zanetatomaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo dla chłopaka ! ;) Mój niechętnie ale też robi mi zdjęcia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletka jest bardzo w moim stylu, poza tym fajne zdjęcia Wam wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoletke dostałam od chłopaka również bardzo mi sie podoba :)
      Dziękujemy!

      Usuń
  11. Piękne masz włosy :) ! Fajny look :) Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się czerwona bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój chłopak też z miłą chęcią robi zdjęcia i całkiem fajnie mu to wychodzi. :D
    Życzę kolejnych sesji i aby każda z nich była coraz to lepsza.
    P.S. Bardzo ładna bluzka.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post o tematyce "DIY"
    -> amator-ka.blogspot.com
    Pozdrawiam - Amatorka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo widzisz jakich zdolnych mamy chłopaków :D
      Już widziałam jest świetny :)

      Usuń
  14. sama jestem ciekawa płci, dowiem się prawdopodobnie pod koniec listopada, o ile się pokaże :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi oby było zdrowe to się najbardziej liczy :)

      Usuń
  15. super zdjęcia, bardzo ładna stylizacja. Kurtka idealna :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie bardziej lubie takie zdjecia niz jakos super pozowane, haha! Moim zdaniem wyszlas bardzo slicznie i masz cudownego chlopaka skoro ci pomaga! <3
    Masz bardzo sliczna bluzeczke kochana <3
    Obserwuje :*
    A no i moje pytanie zebym nie zapomniala : Gdybys musiala wybrac czolgac sie do konca zycia czy skakac bez przerwy co bys wybrala?

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia :)
    Jaki sen utkwił Ci na zawsze w pamięci?

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna bluzeczka, ma przepiękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję też bardzo mi się podoba ma piękny kolor :)

      Usuń
  19. Super, że chłopak ci tak pomaga ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne zdjęcia
    zapraszam do mnie
    https://przyjaciolkiniepsychopatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne zdjęcia
    zapraszam do mnie
    https://przyjaciolkiniepsychopatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz- a zegarek jest piękny! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie też nie jest lekko, liceum nie pieści, a problemów przybywa. Ślicznie zdjęcia.

    Zapraszam na nowy post
    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny sweterek - taki jesienny! <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń