wtorek, 18 października 2016

Niezbędniki na gorsze dni!

Hej! 

Ostatnio nie mam czasu na nic, ten miesiąc jest strasznie ciężki pod względem pogody i natłoku spraw. Każdy dzień poświęcam na naukę, nawet nie mam czasu i inspiracji by napisać coś ciekawego na bloga. Potrzebuje siły i energii bo mam jej stanowczo za mało. Jak radzić sobie w takie dni? 
Ja mam przedmioty/czynności, które poprawiają mi humor i energię właśnie w takie dni! 
Oto parę, które wpadły mi do głowy ;)

Pierwsze z nich to świece zapachowe!
 Dodają fajnej atmosfery i super pachną :) 




Druga i to bardzo przyjemna rzecz to gorąca czekolada! :) 
Poprawia mi ona humor ponieważ bardzo ją lubię i zawsze pomaga chociaż trochę w trudnych chwilach. 


I trzecia chyba moja najukochańsza czynność to spanie! 
Tak spanie kocham nad życie :D
Mogłabym spać ciągle, naprawdę! 

Ale nie zostaje tylko przy leniuchowaniu bo moim zdaniem ruch to też dobry sposób na wyładowanie złej energii. Gdy ćwiczę zapominam o wszystkim i poprawia mi to bardzo humor :) 



Ostatnia czynność to moje małe uzależnienie czyli simsy! :) 
Gram w nie od dziecka i po prostu nie umiem z nich zrezygnować. 


Myślę, że chociaż trochę wam pomogłam! 
Oczywiście jest ich więcej ale wymieniłam te, które przyszły mi do głowy :) 
Które Wy z tych czynności wykonujecie?
Macie jakieś swoje ulubione, których nie wymieniłam? 
Piszcię w komentarzach <3


39 komentarzy:

  1. Super blog, na prawdę mi się podoba! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. photos are amazing, i am in love with your cover photo♥
    i follow you♥
    http://majalivinglife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :*
    Na pewno wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świeczki zapachowe faktycznie dają klimacik, a ćwiczenia pomagają na wszystko :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo je lubię :)
      Nmzc :) Ja również pozdrawiam <3

      Usuń
  6. na takie dni jakie ty masz, czyli brak czasu i zero motywacji do nieczego to nie mam jakiegos sposobu, po prostu leze sobie pod kocykiem i ogladam swoj serial, wierz mi, najlepszy sposob! hehe. Ja tez jestem strasznie uzalezniona od simsow. Hej! a co powiesz na post o twoich rodzinkach, ja bym byla na pewno tego bardzo ciekawa, a moze nawet zaczerpne od ciebie pare inspiracji na moje kolejne rodzinki? czekam na odpowiedz :D

    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm dobry pomysł! :)
      Jeśli będzie więcej zainteresowanych na pewno coś wymyśle :)

      Usuń
  7. pamiętam że zawsze chciałam zagrać w simsy xD i jeszcze nie miałam okazji :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzę o tych świecach ale ich cena mnie przeraża ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo ich cena to przesada ale jest wiele świec, które są o wiele tańsze i pięknie pachną :)

      Usuń
  9. Świece i czekolada, to zawsze poprawia mi humor w takie deszczowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo ale bym pograła w simsy<3 przypomniałaś mi o nich!
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mi narobiłaś ochoty na Simsy!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Spanie to moja ulubiona czynność :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kocham spanie! to najlepszy sposób na zły dzień. Niestety nie zawsze można sobie na to pozwolić. Wtedy ratuję się zgaszeniem światła i siedzeniem przy świeczkach :) Zamiast gorącej czekolady/kakao korzystam z aromatycznych herbat (yerba bardzo pobudza) No i Simsy- kocham je, ale rzadko włączam, bo wiem ile czasu na to zmarnuję. Jednak czasem można sobie na to pozwolić :)
    OBSERWUJĘ :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne pomysły, idealnie na dni, w których mamy doła :) obserwuję.

    / Zapraszam na mój blog /

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam mnóstwo świeczek w pokoju :) fantastyczny blog!

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jedynie zapach tej trzeciej świeczki mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. YC uwielbiam, ale bardziej woski od świec :) co do czekolady, to wolę kawę :D
    może wspólna obserwacja?:) jeśli masz ochotę, daj znać u mnie, a ja uczciwie się zrewanżuję ;* kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. o tak,gorąca czekolada to jest to :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chetnie bym sie napił gorącej czekolady chyba mnie przekonałaś ide sobie zrobić!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. O mamo, kocham the sims :)

    OdpowiedzUsuń