poniedziałek, 24 października 2016

Jak dbać o swoje włosy!

Hej!


Dzisiejszy post jak już widzieliście po tytule opierał się będzie na włosach :) 
Nie jestem jakimś ekspertem, lecz uczę się na swoich błędach...
Kiedyś doprowadziłam moje włosy to strasznej kondycji.
Nie dbałam o nie tak jak powinnam!
Myłam je, suszyłam i prostowałam, nawet nie używałam do tego żadnych odżywek 
by chociaż je jakoś wzmocnić .
No ale to moja głupota, która już na pewno się nie powtórzy! 
Przemyślałam poszłam do fryzjera przed wakacjami i zaczęłam o nie dbać.
Na pewno zmieniło się to, że nie suszę, nie prostuje ani ich nie kręcę no oczywiście zdarzają się sytuacje kiedy to robię ale bardzo rzadko. 


Staram chodzić do fryzjera co 2-3 miesiące by podciąć lekko końcówki. 
Pielęgnacja moich włosów wygląda też trochę inaczej... 
Po pierwsze staram się używać szamponów bez SLS-ów i parabenów czyli głównie są to szampony dla dzieci gdy kupuje szampony moja mama to je rozcieńczam poleciła mi to moja fryzjerka.
Włosy myje co 3 dni i staram się je myć w chłodnej wodzie.
  
Po umyciu nakładam odżywki gdy nie mam ich w domu na kanale YouTube u Aleksandry Żuraw znalazłam świetny przepis na własną odżywkę! 
Zostawiam ją na 10 min i zmywam. 
Po wszystkim pozostawiam włosy do wyschnięcia.
Włosy do spania wiąże ponieważ słyszałam, że niszczą się. 


Lecz mam z nimi problem ponieważ od pewnego czasu dokładnie od jakiegoś miesiąca wypadają mi.
Staram się jeść wszystkie zbędne witaminy, używam specjalnych kosmetyków przez okres jesienny, lecz nic mi to nie pomaga :( 
Macie może jakieś swoje sposoby by zapobiec wypadaniu? 
Jeśli tak podzielcie się nimi, będę bardzo wdzięczna może one mi pomogą! 
Zachęcam do komentowania, obserwowania na pewno się odwdzięczę! :* 

36 komentarzy:

  1. Bardzo lubię produkty z Alterry oraz Banii Agafii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde,własnie sama się z tym zmagam.. Wypadające włosy i to garściami.. Więc wiem jak się czujesz. Ale strasznie się boje też iść do fryzjera.. Fakt ze obetnie mi połowe włosów a nie same końcówki :/
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze nwm co się dzieje może to ta pogoda :/ Ja mam o tyle dobrze, że fryzjer obcina mi taką długość jaka mi odpowiada :)

      Usuń
  3. Ja na wypadanie raczej nic nie mam, ponieważ mi włosy wypadają raczej normalnie. Ja również na swoich włosach robiłam wiele eksperymentów, czego skutkiem były zniszczone włosy. Już od 2 lat dbam o nie na maxa! Bardzo lubię produkty z firmy Alterra, ponieważ to naturalne zazwyczaj kosmetyki.

    / Zapraszam na mój blog /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę mamy podobne historie :) Też tak uważam!

      Usuń
  4. Ja czasami mam też takie etapy, że nawet nałożenie odżywki to za dużo dla mnie, ale o włosy trzeba dbać więc trzeba się ogarnąć! Ja z produktów altery do włosów mam tylko olejek nic więcej nie stosowałam :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  5. to naturalne, że jesienią włosy wypadają mocniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam problem z wypadaniem włosów :( nie mam pojęcia dlaczego... Również używam tej odżywki z alterry :) obserwuję, moim zdaniem Twój blog jest wspaniały :))

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej to mnie bardzo motywuje <3
      Zajrzą do Ciebie na pewno :* !

      Usuń
  7. Beautiful post xx

    Follower # 16
    Following you dear, waiting for you now :)
    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rok temu miałam wielki problem z wypadaniem włosów prze rozjaśnianie ich. Stosowałam tej maski z Alterry i włosy po 2 miesiącach przestały mi wypadać. Nie wiem czy to po niej, gdyż stosowałam też wtedy wiele innych produktów, ale mam przeczucie, że to też jej zasługa ;)

    Obserwuje i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  9. Na włosy świetne są maski z Kallosa! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie ten szampon z Alterry.
    Ja nie suszę, ani nie prostuję włosów a końcówki mam rozdwojone, więc nie mam pojęcia co jest nie tak.
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi na wypadanie włosów pomogło branie żelaza. Mam skłonności do anemii dlatego bez odpowiedniej suplementacji i diety poziom żelaza spada mi do niebezpiecznego poziomu, co objawia się właśnie wypadaniem włosów czy łamliwymi paznokciami. Olejowanie włosów też mi pomogło, trzeba tylko znaleźć olej odpowiedni dla rodzaju swoich włosów.

    FLAMENTINE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę wiesz chyba mi pomogłaś.... Zapomniałam, że też mam skłonności do anemii na pewno kupię żelazo! Dziękuję <3

      Usuń
  12. Wydaje mi sie, ze to normalne, ze wlosy wypadaja jesienia bo to taki okres. Jesli jednak nie przestana ci wypadac po dluzszym czasie to ja polecam odzywke jantar z bursztynem, nie dosc ze przyspiesza porost wlosow to jeszcze je wzmacnia :)

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię kosmetyki Alterry.:) Dużo dobrego robią z moimi włosami, a i pięknie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  14. Alterra ma fajne i naturalne kosmetyki,lubię je ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. o fajnie że znalazłam taką maseczkę bo moja włosy to aktualnie jakaś maskara :/
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy wpis! :) Interesujące produkty!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam sposobu na wypadanie, może specjalny szampon? ;) Ale ja do pielęgnacji moich włosów lubię używać jedwabiu i olejka arganowego - od razu ich kondycja się poprawia :)
    Pozdrawiam :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam zobaczymy po kuracji jeszcze dokupiłam do tego tabletki myślę, że będzie dobrze :)
      Również Pozdrawiam :)

      Usuń