środa, 12 października 2016

Zatrzymać czas.

Cześć!

Dawno mnie tu nie było ale to tylko dlatego, że ostatnio nie miałam czasu odpocząć a co powiedzieć na wpis na blogu. 
Jestem zmęczona kończę codziennie o 16 szkołę w dodatku mam dużo nauki, jestem bezsilna ale trzeba to przetrwać! 
Ta pogoda pogarsza mój humor staram się myśleć pozytywnie, w ciągu tygodnia myślę ciągle o piątku by odpocząć i spędzić czas po swojemu. 
W tą sobotę są moje urodziny, bardzo mnie to cieszy i czekam na nie z niecierpliwością :) 
Dziś post jest o niczym dodaje wam zdjęcie z sesji myślę, że wam się spodoba! 
Miłego oglądania <3 









Jak wam się podoba? Więcej takich postów? 
Piszcie w komentarzach <3 

38 komentarzy:

  1. Ahh mnie też to co widzę za oknem dobija ;x Ładne zdjęcia ;))

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby kojarzę to miejsce, ale nie mogę sobie przypomnieć ;-) Piękne zdjęcia ;-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te miejsca znajdują się w Zamościu może kiedyś odwiedzałaś te miasto :)
      Dziękuję! :*
      Na pewno wpadnę <3

      Usuń
  3. Zamość blisko mnie ;D ładne foteczki ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczny swetwerek :) Bardzo ładne fotki!
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się :)
    Sweterek tak jakby ożywił całą stylizację.
    Mega fajnie!
    Obserwuję.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oto właśnie chodziło :)
      Odwdzięczę się :*

      Usuń
  6. Super sweterek!! :)) Pozdrawiam i zapraszam ponownie na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna torebka :) Zdjęcia bardzo ładnie wyszły ;) Ja tam bardzo lubię patrzeć na taką pogodę, oglądanie spadającego deszczu mnie odpręża ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Nie wiesz jak bardzo Ci zazdroszczę :D
      Pozdrawiam, na pewno wpadnę :*

      Usuń
  8. Mnie ta pogoda też bardzo demotywuje :/
    Śliczna torba!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś u mnie pogoda jest przepiękna! W końcu chcę sie żyć :))
      Dzięki! :)

      Usuń
  9. Akurat dzisiaj wyszło słońce i muszę przyznać, że aż oczy mi się otworzyły! :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    Byłabym też wdzięczna za kliknięcie w link do lampy :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/10/hybrid-manicure-step-by-step.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie,że sie podoba! Bardzo lubię taki styl! :)
    pozdrawiam, https://mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Najlepszego, Spełnienia Marzeń! <3 Piękne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejuuu dziękuję!! Oby się spełniło: :* Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  12. Wszystkiego Najlepszego i !00 Lat :)
    Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam-Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś śliczna! *.*
    obserwuję i zapraszam do siebie http://olamyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejuu dziękuję <3 Ja też na pewno zaobserwuje :)

      Usuń
  14. Uroczy sweterek, szkoda, że aktualna pogoda tak różni się od tej z Twoich zdjęć. :( Byłam kiedyś w Zamościu, piękne miasto. :) robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również na tym ubolewam :/ Oooo też tak uważam :) Wpadnę :*

      Usuń
  15. Fajny sweterek ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Spóźnione wszystkiego najlepszego! :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam jesień, bardziej niż pogoda dobija mnie szkoła :/
    +Ładne zdjęcia x

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam jesień, lecz nie lubię gdy jest szaro i ciągle pada deszcz. I tu się z Tobą zgadzam mnie też ona okropnie dobija :( Dziękuję <3

      Usuń
  18. Konczysz o 16 co ty mnie powiesz ?? ja koncze tez o 16. Jestem fajny czy nie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuba kończymy razem o 16 i wiesz, że jesteś fajny XD

      Usuń