poniedziałek, 16 stycznia 2017

"Nowy rok, nowa ja" - Czy to ma sens?

Cześć!

Ostatnio myślałam sobie nad postanowieniami na nowy rok.
Miałam naprawdę dużo pomysłów ale w końcu naszła mnie myśl.
Po co?
Moim zdaniem postanowienia to cele, których nie osiągnęliśmy w poprzednim roku.
Skąd wiemy, że akurat osiągniemy je w tym? 
Może lepiej nie myśleć a wykonać to od razu. 
Po co planować np. "od jutra zaczyna dietę", "od jutra ćwiczę".
Czemu nie od dzisiaj czy coś stoi na drodze? 
Nie!
To tylko nasze lenistwo, nie oszukujmy się tylko postawmy krok do przodu i to co masz zrobić zrób to dziś a skąd wiesz, że może jutro znowu nasze lenistwo będzie miało więcej do powiedzenia niż Ty.
W tamtym roku miałam postanowienia ale połowy z nich nie wykonałam przez mojego lenia.
Więc teraz bierzcie się do pracy i wykonujcie swoje cele, które przekładacie na następny rok.
Wierze w Was! 


39 komentarzy:

  1. Super napisane! Ja wiele swoich postanowień nie spełniłam
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda. Jeżeli ktoś chce się wziąć za siebie może to zrobić każdego dnia roku ;) Ja jednak postanowiłam swoje postanowienia spisać i umieścić na blogu, bo publicznie lepiej będzie mi dotrzymać ;) A część z nich zaczęłam realizować już wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i wierze w Ciebie, że je spełnisz :)

      Usuń
  3. Hmm chyba każdy ma swoje postanowienia o których się tylko mówi i nie ma się zamiaru tego robić :)( przynajmniej ja :)
    Zapraszam do mnie -klik
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje!!!♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie napisane :D ja jak na razie realizuję swoje cele xD jedynie do ćwiczeń nie mam motywacji ale to chyba przez brak czasu tak xD

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każda obserwację:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chętnie wybrałabym się na siłownie ale nie mam z kim :/

      Usuń
  5. Mam takie samo zdanie, nie warto odkładać nic do jutra,nowego roku,wiosny - najlepiej zacząć od razu!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko zależy od motywacji i samozaparcia :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje wszystko zależy od nas :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  7. Ja nie robiłam sobie akurat żadnych postanowień ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. J nie bawię się w postanowienia bo nigdy mi to nie wychodzi ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Great blog.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow on GFC?Please follow ll back to you.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem osobą, która lubie mieć poukładane wszystko itd. Dlatego też lubię robić zmiany przy tego typu okazjach, bo to chuczne zamknięcie pewnego etapu i rozpoczęcie nowego. Już powoli wtrącam w życie moje zmiany noroworczne :)
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super wierze, że Ci się uda :* Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Super post! obserwuje
    pozdrawiam i zapraszam do komentowania (obs=obs)Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie zawsze motywowały słowa ''od nowego roku'', ale działało to przez krótką chwilę, a potem rezygnowałam. cała ja! :P

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze można dokonać zmian ;) nie tylko w nowy rok

    OdpowiedzUsuń
  14. Należy dokonywać zmian stopniowo w zgodzie ze sobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym zdjęciu jest tak wiele prawdy xd

    Zapraszam do siebie
    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w tym roku zrezygnowałam z jakichkolwiek postanowień ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja postanowiłam sobie w tym roku troszkę przytyć. Nie umiem trzymać sie postanowień, więc rzadko sobie coś postanawiam na nowy rok.

    Gorąco pozdrawiam ! Zapraszam - blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nigdy nie ustalam postanowień, gdyż jeśli chcę coś osiągnąć, zaczynam od przypadkowego dnia :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  19. Mega mi się podoba ten post. Świetne zdjęcia :*
    Bardzo ładny design bloga, lubię taki styl <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. To jak najbardziej ma sens, jednak trzeba się temu poświęcić :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ma sensu czekanie na nowy rok, miesiąc czy tydzień. Lepiej działać od razu!
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja sobie stawiam wyzwania w ciągu roku!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja rowniez robie liste z postanowieniami! Fajny blog, obserwuję :)
    Wpadnij do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dokładnie ! Zwykle postanowienia noworoczne nie są wypełniane. Tylko są, żeby były :) Chcemy coś zrobić to róbmy to a nie myślmy, że chcemy !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja od jakiegoś czasu całkowicie pozyłam sie lenistwa ;)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń