środa, 5 października 2016

HIT CZY KIT?

Hej!

Dzisiejszy post będzie opierał się na hitach sezonu 2016 r.
 Moim zdaniem niektóre z tych rzeczy są totalnym kitem, lecz to tylko moja opinia.
Na pewno dużo z nich macie same w swoich szafach lub widzieliście je w internecie ale nie miałyście odwagi ich zakupić. 
Myślę, że wam się spodoba i będzie was jeszcze więcej! 
Miłego oglądania <3



1. Bomber jacket 




2.Spodnie z dziurami 



3.Sandałki z pomponami 




4. Futrzane klapki





Która z tych rzeczy wam się najbardziej spodobała?



22 komentarze:

  1. Bardzo często nosze bomber jacket :) lubie te kurtki :) Super post :*
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. moja bomberka <3 jest idealna!
    ciekawy blog :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę bardzo ładna <3
      Dziękuję :) Na pewno wpadnę :)

      Usuń
  3. Mi najbardziej spodobała się kurtka bomberka, jest ciepła, ładna i modna (sama mam jedną beżową w szafie), natomiast te futrzane klapki są podobno bardzo wygodne (i mięciusie.
    Pozdrawiam gorąco!
    Ale masz super szablon bloga, te mrugające oczy !

    Zapraszam czasem do mnie
    krokpokrokugradiam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejuu dziękuję bardzo <3
      Starałam się :) Pewnie,że wpadnę :*

      Usuń
  4. nigdy w życiu nie założyłabym, nie kupiła i nie pokazała się w tych futrzanych klapkach, masakra! ;-;
    http://photo-ejcz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kurteczka :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super post , kreatywny :) zapraszam do mnie http://patrycjaa-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie wszystko jest całkiem okej, sama lubię spodnie z dziurami, ale te futrzane klapki są dla mnie zdecydowanym kitem

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam:*
      Również pozdrawiam!
      Wpadne :)

      Usuń
  8. Spodnie z dziurami i bomber jacket uważam za zupełny hit XD
    Futrzane klapki nie są aż takie złe, ale sama bym ich nie założyła.
    Pozdrawiam i zapraszam do nas ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Do bomberek nic nie mam, ale te sandały z pomponami są komiczne. O futrzanych klapkach nie słyszłam, ale wydają się niepraktyczne.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Bomberka to zdecydowanie największy hit ;) Już jutro wstawiam posta o jej historii ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję!
    Chętnie zaobserwuję! :*

    OdpowiedzUsuń